Cookies

Denna webbplats använder cookies för att ge dig en bra användarupplevelse. Genom att använda Vont godkänner du vårt användande av cookies.

Genom att acceptera cookies samtycker jag till Vonts integritetspolicy och köpvillkor.

18+. Denna produkt innehåller nikotin som är ett mycket beroendeframkallande ämne.

logo

0

Varukorg (0)

Ingen produkt i varukorgen.

Totalt
£NaN+ £NaN Frakt

Spendera £NaN till för gratis frakt!

Leverans & returer

Leverans

Vi strävar efter att du ska få din beställning så fort som möjligt.

När din beställning har lagts, behandlas den av lagret följande arbetsdag. Därefter packas och skickas den med PostNord Varubrev.

Du bör få din beställning 1-2 dagar efter detta. Paket transporteras inte under helger och helgdagar. Vid utskick skickas ett spårningsnummer till dig via e-mail.

Ditt paket levereras direkt till din brevlåda om det finns möjlighet. Om detta inte är möjligt kommer den att skickas vidare till ditt närmsta postombud och du aviseras då via SMS till angivet telefonnummer.

Observera även att leveranstiderna kan vara längre än vanligt under produktkampanjer.

Vänligen observera att uppskattad leveranstid (1-2 dagar) är en uppskattning och att tiden kan variera beroende på yttre faktorer utanför vår och PostNords kontroll.

Returer

Du har rätt till 14 dagars öppet köp på vårt sortiment förutsatt att produkterna är oanvända. Detta gäller även för pods, om de skickas tillbaka oöppnade och i samma skick som de köptes.

Du kan enkelt lämna returpaket hos ett PostNord-ombud. När vi har mottagit varorna har du pengarna tillbaka på ditt konto inom några arbetsdagar.

Kunden står alltid själv för returkostnaden och har ansvaret för varan till dess den har mottagits av oss. Information som ska bifogas tillsammans med varan i returpaketet: a) ordernummer (finns i din orderbekräftelse) b) ditt namn och kontaktuppgifter

Vänligen observera att om du skickar tillbaka produkter som inte är giltiga för retur, skickas dessa endast tillbaka till dig på din begäran och mot postförskott.

Reklamation

Är det fel på någon vara eller om en vara saknas ska du kontakta vår kundservice via mejl eller telefon inom skälig tid efter att felet upptäckts. I samband med reklamation ska beställningsnummer/kvitto samt orsak till reklamationen uppges. Förbered även tydliga bilder eller videor som helt kan bevisa produktens skada. I vissa fall behöver vi ta produkterna i retur för genomgång, spara därför alltid produkterna som är felaktiga och förpackningen som de kom i.

Vår kundtjänst kommer att granska problemet och tillhandahålla en lösning inom 24 timmar. Vid de fall där din produkt konstateras vara defekt görs en återbetalning till det konto som belastades vid köptillfället förutsatt att parterna inte överenskommer om annat.

Köp via Återförsäljare

I vissa fall så kan du reklamera din produkt hos den återförsäljare där din Vont-enhet är inköpt.

Om återförsäljaren nekar reklamation, kontakta vår kundservice på support@vont.se för att hantera retur av din Vont-enhet.

Vid retur och återbetalning av en Vont-enhet måste alltid giltigt kvitto uppvisas.

Din Vont-enhet måste vara registrerad på Vont.se för att kunna hanteras i ett returflöde.